خبر به بهانه ادعای پناهی درباره «سینمای مستقل ایران»/ روشنفکری ایرانی؛ شجره وابسته و لاف استقلال!

خبر به بهانه ادعای پناهی درباره «سینمای مستقل ایران»/ روشنفکری ایرانی؛ شجره وابسته و لاف استقلال!

۱۰۰ خبر به بهانه ادعای پناهی درباره «سینمای مستقل ایران»/ روشنفکری ایرانی؛ شجره وابسته و لاف استقلال!

خبر بعدها نسل بعد از گلستان نیز همین مسیر را رفتند. کسانی مانند عباس کیارستمی که پناهی نیز سینما را با دستیاری او آغاز کرد اساسا بدون حمایت‌های نهاد کاملا حکومتی «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» امکان ورود به سینما را پیدا نمی‌کردند و در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب نیز بدون کمک‌ نهادهای دولتی مانند بنیاد فارابی امکان ادامه حیات نداشتند.

بعدها نسل بعد از گلستان نیز همین مسیر را رفتند. کسانی مانند عباس کیارستمی که پناهی نیز سینما را با دستیاری او آغاز کرد اساسا بدون حمایت‌های نهاد کاملا حکومتی «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» امکان ورود به سینما را پیدا نمی‌کردند و در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب نیز بدون کمک‌ نهادهای دولتی مانند بنیاد فارابی امکان ادامه حیات نداشتند. خبر

بعدها نسل بعد از گلستان نیز همین مسیر را رفتند. کسانی مانند عباس کیارستمی که پناهی نیز سینما را با دستیاری او آغاز کرد اساسا بدون حمایت‌های نهاد کاملا حکومتی «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» امکان ورود به سینما را پیدا نمی‌کردند و در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب نیز بدون کمک‌ نهادهای دولتی مانند بنیاد فارابی امکان ادامه حیات نداشتند. خبر ۱۰۰

بعدها نسل بعد از گلستان نیز همین مسیر را رفتند. کسانی مانند عباس کیارستمی که پناهی نیز سینما را با دستیاری او آغاز کرد اساسا بدون حمایت‌های نهاد کاملا حکومتی «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» امکان ورود به سینما را پیدا نمی‌کردند و در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب نیز بدون کمک‌ نهادهای دولتی مانند بنیاد فارابی امکان ادامه حیات نداشتند.100 خبر

خبربعدها نسل بعد از گلستان نیز همین مسیر را رفتند. کسانی مانند عباس کیارستمی که پناهی نیز سینما را با دستیاری او آغاز کرد اساسا بدون حمایت‌های نهاد کاملا حکومتی «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» امکان ورود به سینما را پیدا نمی‌کردند و در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب نیز بدون کمک‌ نهادهای دولتی مانند بنیاد فارابی امکان ادامه حیات نداشتند.

بعدها نسل بعد از گلستان نیز همین مسیر را رفتند. کسانی مانند عباس کیارستمی که پناهی نیز سینما را با دستیاری او آغاز کرد اساسا بدون حمایت‌های نهاد کاملا حکومتی «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» امکان ورود به سینما را پیدا نمی‌کردند و در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب نیز بدون کمک‌ نهادهای دولتی مانند بنیاد فارابی امکان ادامه حیات نداشتند.خبر